Întrebări frecvente

Majoritatea îngrijitorilor la domiciliu (partenerii The Care Hub) sunt preponderent persoane recent pensionate. Noi considerăm că acestea au o experiență de viață bogată, răbdare și respect deosebit față de persoanele în vârstă, dar și o dorință naturală de a purta de grijă altora.
Îngrijitorii pentru bătrâni, ca parteneri ai noștri, trec printr-un proces atent de selecție, alcătuit din două interviuri, teste de empatie și personalitate, verificarea a două recomandări, a cazierului judiciar și a adeverinței medicale. În cadrul interviurilor, verificăm și atitudinea față de persoanele cu dizabilități, precum și dorința dumnealor de a oferi ajutor, în funcție de tipul de handicap (locomotor, intelectual, vizual, etc.) sau de gradele de handicap grav sau accentuat.

De asemenea, fiecare partener The Care Hub colaborează cu noi ca Persoană Fizică Autorizată, pentru a plăti taxele către stat și pentru că dorim ca întreaga activitate să fie desfășurată conform legii, atât pentru dumnealor, cât și pentru dvs.
Toți partenerii noștri trec printr-o etapă de formare în care învață despre valorile noastre, despre codul de etică și despre recomandările specifice fiecărei activități, astfel încât aceștia să poată oferi servicii de o calitate ridicată, cu profesionalism și dedicare. Participarea la un curs de prim-ajutor oferit de SMURD este obligatorie pentru toți partenerii noștri, înainte ca aceștia să înceapă vizitele la domiciliu.

Partenerii care oferă serviciile de igienă personală au absolvit cursuri de infirmerie, iar o bună parte dintre dumnealor au absolvit cursuri de îngrijitori la domiciliu.
Puteți îndruma pe cineva către serviciile noastre folosind pagina noastră de Facebook: www.facebook.com/thecarehub.ro/ sau accesând următoarea adresă: www.thecarehub.ro.

Dacă sunteți client The Care Hub, am aprecia mult dacă ați spune și altor persoane despre noi și despre partnerii noștri, prin Facebook reviews sau Google reviews.
Serviciile The Care Hub
- Rapiditate – Durează două minute să ne trimiteți o cerere de vizită, iar noi vom găsi partenerul potrivit în cel mult 48 de ore;
- Siguranță – Verificăm cu atenție fiecare partener pentru a ne asigura că alegem oameni de încredere, iar clienții noștri dau note partenerilor (între 1* și 5*) după fiecare vizită. Vă vom trimite profilul partenerului cerut de dvs., împreună cu numărul de vizite la care a participat și nota primită de acesta;
- Flexibilitate – Dvs. alegeți data, ora și durata unei vizite, în funcție de serviciile de care aveți nevoie. Puteți cere chiar și vizite de o oră, chiar dacă nu aveți nevoie de ajutor pe o perioadă mai mare și puteți alege același partener pentru vizitele dese. Totodată, puteți modifica sau anula gratuit orice vizită cu 48 de ore înainte de începerea acesteia;
- Onestitate – Vom plăti partenerii doar după ce ne asigurați că sunteți mulțumiți de calitatea serviciilor acestora, deoarece credem în lucrul bine făcut;
Serviciile de companie, însoțire în oraș, curățenie și cumpărături pentru vârstnici au un preț pe de 30 lei pe oră.
Pentru serviciile de alimentație, igienă personală precum și pentru serviciile medicale, vă rugăm verificați paginile dedicate.
Serviciile de îngrijire pot fi combinate conform preferinței dvs. (ex. 1 oră cumpărături + 2 ore curățenie).
- Descărcați aplicația mobilă The Care Hub pentru a rezerva și monitoriza vizitele de îngrijire dorite.
- Sau trimiteți-ne detalii despre vizita dorită folosind butonul „Rezervați” din colțul dreapta sus a fiecărei pagini.
- Plătiți sigur și rapid direct din aplicația mobilă The Care Hub;
- Sau prin transfer bancar în contul The Care Hub SRL, IBAN RO65INGB0000999908642150 (RON);
- Sau online în contul The Care Hub deschis pe platforma Netopia mobilPay;
- Cereți vizite de cel puțin o oră;
- Solicitați o vizită cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea acesteia;
- Stabiliți dvs. data, ora și locul. Dacă data și ora sunt flexibile, spuneți-ne acest lucru;
- Gândiți-vă la timpul necesar vizitei. Partenerul nostru va acoperi cerințele în limita acestui timp;
- Plătiți vizita cu 48 de ore înainte de începerea ei, prin transfer bancar, pe baza facturii trimise de noi. Noi vom plăti partenerii după vizită.
Îngrijitorii The Care Hub
Noi, The Care Hub, colaborăm cu oameni recent pensionați care îngrijesc bătrâni la domiciliu și facem acest lucru deoarece credem că priceperea și înțelepciunea oamenilor în vârstă ar trebui oferite, cu grijă și drag, întregii comunități.
Unii dintre partenerii noștri le poartă de grijă celor din jur în mod natural, fără să aibă nevoie de un curs de calificare. Dna. Mariana, de exemplu, are 63 de ani și a lucrat peste 30 de ani în industria producției și prelucrării. Este o fire disciplinată și dedicată, care poate face față multor provocări. Își dorește să rămână activă în continuare și să ia parte la activități prin care îi poate ajuta pe cei din jur. Ca experiență de îngrijire, dumneaei și-a ajutat rudele în momente dificile, dar și-a oferit sprijinul și altor persoane care nu făceau parte din familia sa.
Alte persoane își încep cariera urmând un curs de îngrijitor la domiciliu sau infirmier, înainte de a începe lucrul în acest domeniu. Dna. Liliana, de exemplu, are 61 de ani și a fost inginer timp de 30 de ani. În 2018, a absolvit un curs de infirmiere și a îngrijit bătrâni cu probleme de mobilitate sau de sănătate care s-au agravat în timp, activitate pe care a făcut-o și într-un cămin pentru vârstnici. Este o persoană diplomată, caldă, plăcută și răbdătoare.
Ne străduim să găsim partenerul potrivit pentru serviciile de care aveți nevoie pentru serviciul ales, în funcție de pregătirea și de experiența acestuia, dar luând în considerare și notele primite de la alți clienți, programul său și distanța față de adresa dumneavoastră.
Vă asigurăm că vom trimite doar partenerul pe care noi înșine l-am alege atunci când părinții sau bunicii noștri ar avea nevoie de îngrijire la domiciliu.
Vom trimite partenerului detaliile adresei menționate de dvs. Am fi recunoscători dacă, pe lângă numele și numărul străzii, ați completa și alte detalii care pot ajuta partenerul să găsească mai ușor locuința persoanei dragi (numărul blocului, etaj, apartament, număr interfon etc.).
Dacă aveți indicații specifice, le puteți comunica direct partenerului alocat (fie printr-un mesaj scris, fie apelându-l), înaintea vizitei. Veți primi numărul de telefon al partenerului la confirmarea vizitei.
Partenerul va primi numărul de telefon menționat de dvs. pentru a vă putea apela direct dacă e nevoie.
Bineînțeles, cu mult drag! Dacă preferați o anumită persoană pentru vizitele următoare, ne puteți comunica acest lucru și vom trimite doar același partener la vizitele viitoare.
Da, chiar vă încurajăm să comunicați toate detaliile necesare direct partenerului care urmează să facă serviciul pe care l-ați ales. Odată ce partenerul a acceptat vizita, veți primi numărul acestuia de telefon (iar partenerul va primi nr. dvs. de telefon) și veți putea lua legătura direct.
Vă rugăm să nu contactați direct partenerul pentru vizite următoare, ci să apelați la noi în acest scop. Doar astfel vă putem asigura că aspectele legale ale vizitelor (facturi, plăți etc.) sunt în regulă.
NOUTĂȚI
diabet zaharat glicemie
+
Diabetul zaharat: diagnostic, simptome, tratament

Numit și diabet mellitus, diabetul zaharat face parte din categoria bolilor endocrine, fiind, de altfel, și cea mai frecventă dintre acestea. Numărul persoanelor diagnosticate cu diabet zaharat este în continuă creștere, fiind estimat că, la nivel mondial, în anul 2011, aproximativ 347 de milioane de oameni sufereau de diabet, un număr aproape dublu față de […]

Autor: Roxana Balintoni  |   Publicat: 23 septembrie 2021
+
Boala coronariană – cauze, simptome, îngrijirea pacienților

Boala coronariană se dezvoltă atunci când vasele majore care alimentează inima cu sânge ajung să fie degradate sau bolnave. Aceasta este cea mai răspândită afecțiune a inimii. În continuare, poți citi mai multe despre primele simptome ale bolii coronariene, cauzele care duc la apariția sa, cum se tratează, precum și care sunt elementele cheie ale […]

Autor: Silvia Patriche  |   Publicat: 19 iulie 2021
+
Ateroscleroza: cauze, simptome, îngrijirea pacienților

Ateroscleroza este o subțiere a arterelor, cauzată de acumularea de aterom – plăci de colesterol. Această acumulare de colesterol, dar și de grăsimi sau calciu, poate afecta orice arteră a corpului, inclusiv pe cele din zona inimii, a rinichilor sau a picioarelor. Ateroscleroza este o formă de arterioscleroză, o serie de afecțiuni ce presupun rigidizarea […]

Autor: Silvia Patriche  |   Publicat: 4 iunie 2021