Cumpărături, comisioane și plăți pentru bătrâni

Preluăm grijile recurente pentru ca dvs. să petreceți timp de calitate cu cei dragi.

Cumpărături, comisioane și plăți pentru bătrâni

Ce sunt serviciile de cumpărături și plăți pentru bătrâni?

Vă încurajăm să ne spuneți de ce anume aveți nevoie, cu indicații cât mai clare, iar partenerul nostru se va ocupa de aceste cereri, fie că este vorba de cumpărături, plata unor facturi, ridicarea rețetei de medicamente de la farmacie, predarea și ridicarea unor haine de la curățătorie sau a pachetelor ușoare de la poștă.

Acest serviciu nu se rezumă doar la cumpărături, comisioane și plăți pentru bătrâni, ci se pot adresa și persoanelor cu dizabilități ori cu un anumit grad de handicap, în cazul în care nu pot face singure aceste activități. Suntem conștienți că, din păcate pentru persoanele cu probleme de mobilitate, Timișoara anului 2019 nu este spațiul în care acestea se pot deplasa ușor, motiv pentru care acest serviciu vă poate fi de mare folos atât dvs., cât și persoanei dragi.

De ce este nevoie ca cineva să facă plăți sau cumpărături pentru bătrâni?

Pentru persoanele în vârstă, deplasările în oraș pot însemna un efort fizic destul de mare, iar vremea rece sau ploaia îngreunează și mai mult ieșirile în oraș, crescând astfel și riscul de alunecare ori accidentare.

Rugând un partener The Care Hub să facă aceste deplasări pentru o persoană dragă, vă asigurați că acesteia nu îi lipsește nimic, fără să fie nevoie să faceți dvs. aceste activități.

Ce includ serviciile de cumpărături și plăți pentru persoane în vârstă?

Partenerii noștri fac cumpărături, plăți sau comisioane pentru persoane în vârstă, cum ar fi:

- Cumpărături de alimente, obiecte pentru igiena personală, produse de curățare a casei etc.;

- Plata facturilor pentru diverse utilități;

- Ridicarea rețetelor de la medic și de la farmacie;

- Predarea și ridicarea unor haine de la curățătorie;

- Mersul la oficiul poștal pentru a ridica și/sau pentru a depune scrisori și colete ușoare;

- Livrarea de obiecte ușoare unei rude/cunostințe, doar dacă acestea au fost verificate și aprobate mai întâi de dvs., de persoana dvs. dragă sau cumpărate în prezența dvs.;

- Mersul cu animalul de companie la veterinar sau la plimbare;

Cum se desfășoară serviciile de cumpărături și plăți pentru persoane în vârstă?

- Partenerul nostru va veni la domiciliul persoanei dragi dvs. pentru a primi instrucțiunile și banii necesari activităților cerute;

- Lista de cumpărături trebuie planificată cu cel puțin o zi înaintea vizitei și trebuie să fie cât mai clară, incluzând detalii despre tipurile de produse, marca dorită, cantitatea, magazinul preferat și adresa acestuia;

- Pentru produsele alimentare sau de curățenie, vă rugăm să specificați dacă există anumiți alergeni la care partenerii să fie atenți;

✓ Ne-ar ajuta să oferiți două sau trei alternative de produse, în funcție de preferințele dvs. În lipsa acestor alternative, dacă un produs nu este găsit, nu va fi achiziționat din alt loc și nici înlocuit doar pe baza deciziei partenerului;

✓ Pentru achitarea facturilor trebuie oferite detalii concrete privind locul unde se poate face plata (bancă, poștă, sediul furnizorului de utilități etc.);

✓ Dacă locul în care preferați să faceți cumpărăturile sau unde aveți nevoie să efectuați plăți se află la o distanță mai mare de 1km de adresa din care este preluată lista de cumpărături sau factura, atunci trebuie să acoperiți și costul de transport al partenerului;

✓ Vă rugăm să acoperiți transportul și în cazul în care cantitatea de produse cumpărată depășește 5 kg;

✓ În cazul cumpărării medicamentelor pe bază de rețetă trebuie specificată foarte clar denumirea comercială a produselor. De asemenea, ar ajuta să prezentați alternative de produse, dacă este cazul, precum și farmaciile preferate sau cele despre care știți că au acele produse;

Ce activități nu fac parte din serviciul de cumpărături și plăți?

Partenerii noștri nu vor:

✗ Livra mâncare acasă. Dumnealor nu vor merge la un restaurant pentru a vă comanda sau pentru a vă ridica de acolo mâncare. Pentru astfel de servicii, vă recomandăm să apelați la firme de livrare la domiciliu;

✗ Rezolva nelămuriri sau alte probleme cu furnizorii de utilități în numele dvs.;

✗ Utiliza autovehiculul personal pentru a vă transporta obiecte de orice fel și vă rugăm să nu le cereți să conducă autoturismul dvs.;

✗ Cumpăra produse voluminoase sau foarte grele (maximum 5 kg);

✗Cumpăra produse vestimentare sau cadouri fără prezența persoanei dvs. dragi sau a dvs.;

Cât costă serviciile de cumpărături și plăți pentru bătrâni?

Serviciile au un preț pe oră:

- 25 lei/oră – dacă nu doriți același partener (ex. vizite ocazionale);

- 30 lei/oră – dacă doriți același partener, de fiecare dată (ex. vizite săptămânale);

Cât durează o vizită pentru cumpărături și plăți?

Durata unei vizite este foarte diferită de la o activitate la alta. O vizită pentru cumpărături la magazinul sau la farmacia din cartier durează o oră, în timp ce trimisul unui colet la poștă poate dura între 2 și 3 ore.

Am aprecia mult, atât noi, cât și partenerii noștri, dacă ați lua în calcul durata activității (spre exemplu, depunerea coletului ar lua cam o oră) și timpul necesar colaboratorului nostru să ajungă de la locuința părinților ori a bunicilor până la adresa dorită, și înapoi.

Partenerul nostru va acoperi cerințele în limita timpului cerut de dvs.

Cum rezerv o vizită pentru cumpărături și plăți pentru bătrâni?

Puteți rezerva o vizită apăsând butonul: “Mă interesează” de pe pagină:

- Cereți vizite de cel puțin o oră;

- Selectați serviciul “Cumpărături și plăți”;

- Solicitați o vizită cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea acesteia;

- Stabiliți dvs. data, ora și locul. Dacă data și ora sunt flexibile, vă rugăm să ne comunicați acest lucru;

- Gândiți-vă la timpul necesar vizitei. Partenerul nostru va acoperi cerințele în limita acestui timp;

Când și cum plătesc o vizită pentru cumpărături și plăți pentru bătrâni?

- Vă vom trimite factura prin email;

- Achitați vizita cu 48 de ore înainte de începerea ei;

- Plătiți prin transfer bancar;

Noi, The Care Hub, vom păstra suma de bani până când vizita va avea loc și vom plăti partenerii doar după ce ne veți confirma că sunteți mulțumit de calitatea serviciilor.

Dacă doriţi să oferiţi partenerului o plată suplimentară pentru efortul depus sau pentru timpul petrecut în plus pentru serviciul ales de dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi pentru a emite factura. Plăţile fără factură sunt ilegale și am aprecia dacă nu le-ați încuraja, pentru bunul mers al colaborării.

Cum pot modifica o vizită?

Dacă doriți să modificați anumite detalii ale unei vizite deja rezervate, vă rugăm să ne scrieți din timp (cel puțin cu 48 de ore înainte de începerea vizitei), iar noi îi vom comunica imediat partenerului acest fapt.

În cazul în care acesta este de acord cu modificările vizitei, vă vom confirma detaliile prin email.

Dacă partenerul nu poate accepta modificările dorite de dvs., vă vom anunța, iar dvs. veți putea alege să colaborați cu un alt partener disponibil la timpul și ora dorite de dvs. sau să anulați vizita. Anulările făcute cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea vizitei nu sunt penalizate (pentru detalii, vă rugăm să citiți politica de Modificare și Anulare vizite).

Trimiteți-ne un mesaj










Contactați-ne

The Care Hub
Timișoara
România
+40758583279
[email protected]