Cumpărături, comisioane și plăți pentru bătrâni

Preluăm grijile recurente pentru ca dvs. să petreceți timp de calitate cu cei dragi.
Cumparaturi pentru batrani. Cumparaturi la domiciliu, comisioane si plati
Cumparaturi pentru batrani. Cumparaturi la domiciliu, comisioane si plati

Ce sunt serviciile de cumpărături și plăți pentru bătrâni?

Vă încurajăm să ne spuneți de ce anume aveți nevoie, cu indicații cât mai clare, iar partenerul nostru se va ocupa de aceste cereri, fie că este vorba de cumpărături, plata unor facturi, ridicarea rețetei de medicamente de la farmacie, predarea și ridicarea unor haine de la curățătorie sau a pachetelor ușoare de la poștă.

Acest serviciu nu se rezumă doar la cumpărături, comisioane și plăți pentru bătrâni, ci se pot adresa și persoanelor cu dizabilități ori cu un anumit grad de handicap, în cazul în care nu pot face singure aceste activități. Suntem conștienți că, din păcate pentru persoanele cu probleme de mobilitate, Timișoara nu este spațiul în care acestea se pot deplasa ușor, motiv pentru care acest serviciu vă poate fi de mare folos atât dvs., cât și persoanei dragi.

De ce este nevoie ca cineva să facă plăți sau cumpărături pentru bătrâni?

Pentru persoanele în vârstă, deplasările în oraș pot însemna un efort fizic destul de mare, iar vremea rece sau ploaia îngreunează și mai mult ieșirile în oraș, crescând astfel și riscul de alunecare ori accidentare.

Rugând un partener The Care Hub să facă aceste deplasări pentru o persoană dragă, vă asigurați că acesteia nu îi lipsește nimic, fără să fie nevoie să faceți dvs. aceste activități.

Ce includ serviciile de cumpărături și plăți pentru persoane în vârstă?

Partenerii noștri fac cumpărături, plăți sau comisioane pentru persoane în vârstă, cum ar fi:
  • Cumpărături de alimente, obiecte pentru igiena personală, produse de curățare a casei etc.;
  • Plata facturilor pentru diverse utilități;
  • Ridicarea rețetelor de la medic și de la farmacie;
  • Predarea și ridicarea unor haine de la curățătorie;
  • Mersul la oficiul poștal pentru a ridica și/sau pentru a depune scrisori și colete ușoare;
  • Livrarea de obiecte ușoare unei rude/cunostințe, doar dacă acestea au fost verificate și aprobate mai întâi de dvs., de persoana dvs. dragă sau cumpărate în prezența dvs.;
  • Mersul cu animalul de companie la veterinar sau la plimbare;

Ce activități nu fac parte din serviciul de cumpărături și plăți?

Partenerii noștri nu vor:
  • Livra mâncare acasă. Dumnealor nu vor merge la un restaurant pentru a vă comanda sau pentru a vă ridica de acolo mâncare. Pentru astfel de servicii, vă recomandăm să apelați la firme de livrare la domiciliu;
  • Rezolva nelămuriri sau alte probleme cu furnizorii de utilități în numele dvs.;
  • Utiliza autovehiculul personal pentru a vă transporta obiecte de orice fel și vă rugăm să nu le cereți să conducă autoturismul dvs.;
  • Cumpăra produse voluminoase sau foarte grele (maximum 5 kg);
  • Cumpăra produse vestimentare sau cadouri fără prezența persoanei dvs. dragi sau a dvs.;
- Partenerul nostru va veni la domiciliul persoanei dragi dvs. pentru a primi instrucțiunile și banii necesari activităților cerute;
- Lista de cumpărături trebuie planificată cu cel puțin o zi înaintea vizitei și trebuie să fie cât mai clară, incluzând detalii despre tipurile de produse, marca dorită, cantitatea, magazinul preferat și adresa acestuia;
- Pentru produsele alimentare sau de curățenie, vă rugăm să specificați dacă există anumiți alergeni la care partenerii să fie atenți;
✓ Ne-ar ajuta să oferiți două sau trei alternative de produse, în funcție de preferințele dvs. În lipsa acestor alternative, dacă un produs nu este găsit, nu va fi achiziționat din alt loc și nici înlocuit doar pe baza deciziei partenerului;
✓ Pentru achitarea facturilor trebuie oferite detalii concrete privind locul unde se poate face plata (bancă, poștă, sediul furnizorului de utilități etc.);
✓ Dacă locul în care preferați să faceți cumpărăturile sau unde aveți nevoie să efectuați plăți se află la o distanță mai mare de 1km de adresa din care este preluată lista de cumpărături sau factura, atunci trebuie să acoperiți și costul de transport al partenerului;
✓ Vă rugăm să acoperiți transportul și în cazul în care cantitatea de produse cumpărată depășește 5 kg;
✓ În cazul cumpărării medicamentelor pe bază de rețetă trebuie specificată foarte clar denumirea comercială a produselor. De asemenea, ar ajuta să prezentați alternative de produse, dacă este cazul, precum și farmaciile preferate sau cele despre care știți că au acele produse;
Serviciile noastre au un preț pe de 30 lei pe oră.
Pentru vizite mai lungi, aveți opțiunea unui pachet de 8h la 150 lei per vizită.
Serviciile de îngrijire pot fi combinate conform preferinței dvs. (ex. 1 oră cumpărături + 2 ore curățenie).
Durata unei vizite este foarte diferită de la o activitate la alta. O vizită pentru cumpărături la magazinul sau la farmacia din cartier durează o oră, în timp ce trimisul unui colet la poștă poate dura între 2 și 3 ore.
Am aprecia mult, atât noi, cât și partenerii noștri, dacă ați lua în calcul durata activității (spre exemplu, depunerea coletului ar lua cam o oră) și timpul necesar colaboratorului nostru să ajungă de la locuința părinților ori a bunicilor până la adresa dorită, și înapoi.
Partenerul nostru va acoperi cerințele în limita timpului cerut de dvs.
- Descărcați aplicația mobilă The Care Hub pentru a rezerva și monitoriza vizitele de îngrijire dorite.
- Sau trimiteți-ne detalii despre vizita dorită folosind butonul „Rezervați” din colțul dreapta sus a fiecărei pagini.
- Plătiți sigur și rapid direct din aplicația mobilă The Care Hub;
- Sau prin transfer bancar în contul The Care Hub SRL, IBAN RO65INGB0000999908642150 (RON);
- Sau online în contul The Care Hub deschis pe platforma Netopia mobilPay;

Noi, The Care Hub, vom păstra suma de bani până când vizita va avea loc și vom plăti partenerii doar după ce ne veți confirma că sunteți mulțumit de calitatea serviciilor.
Dacă doriţi să oferiţi partenerului o plată suplimentară pentru efortul depus sau pentru timpul petrecut în plus pentru serviciul ales de dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi pentru a emite factura. Plăţile fără factură sunt ilegale și am aprecia dacă nu le-ați încuraja, pentru bunul mers al colaborării.
Dacă doriți să modificați anumite detalii ale unei vizite deja rezervate, vă rugăm să ne scrieți din timp (cel puțin cu 48 de ore înainte de începerea vizitei), iar noi îi vom comunica imediat partenerului acest fapt.

În cazul în care acesta este de acord cu modificările vizitei, vă vom confirma detaliile prin email.

Dacă partenerul nu poate accepta modificările dorite de dvs., vă vom anunța, iar dvs. veți putea alege să colaborați cu un alt partener disponibil la timpul și ora dorite de dvs. sau să anulați vizita. Anulările făcute cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea vizitei nu sunt penalizate (pentru detalii, vă rugăm să citiți politica de Modificare și Anulare vizite).
Articole recomandate
Osteoporoza – cauze, simptome, tratament și îngrijirea pacienților

Osteoporoza este o afecțiune a sistemului osos. Oasele devin fragile, astfel încât chiar și o căzătură ușoară sau reflexele ori activitățile de zi cu zi, precum tusea sau aplecarea, pot provoca apariția unei fracturi. De cele mai multe ori, fracturile apar la încheietura mâinii, șold sau coloana vertebrală. În continuare, puteți afla mai multe despre […]

Autor: Silvia Patriche  |   Publicat: 16 februarie 2021
Poliartrita reumatoidă: cauze, simptome, tratament și îngrijirea pacienților

Artrita reumatoidă este o tulburare inflamatorie cronică, ce poate afecta mai mult decât articulațiile. La unii oameni sunt afectate și alte sisteme ale corpului, inclusiv pielea, ochii, plămânii, inima și vasele de sânge, de unde și numele bolii. Ce este poliartrita reumatoidă Cauze și factori de risc Simptome și complicații Stadiile de evoluție ale poliartritei […]

Autor: Silvana Patrascanu  |   Publicat: 19 noiembrie 2020
Spondiloza cervicală – cauze, simptome, tratament și îngrijirea pacienților

Spondiloza cervicală este denumirea generică a afecțiunilor care vizează segmentul superior al coloanei vertebrale. Degradarea vertebrelor și a articulațiilor intervertebrale, din zona gâtului, afectează persoanele cu vârsta de peste 60 de ani, dar poate să apară și mai devreme. Afecțiunea se poate ameliora, de cele mai multe ori, prin tratamente medicamentoase și kinetoterapie. Ce este […]

Autor: Silvana Patrascanu  |   Publicat: 24 septembrie 2020
Artrita: cauze, simptome, tratament

Artrita cumulează peste 200 de tipuri de boli care afectează articulațiile, cele mai întâlnite forme fiind osteoartrita și artrita reumatoidă. Apare prin umflarea pielii din jurul articulațiilor, iar pacientul simte durere și o senzație de rigiditate. Cauze Factori de risc Simptome Tipuri Diagnostic Afecțiuni asociate cu apariția artritei Tratament Diferența dintre artrită și artroză Prevenție […]

Autor: Silvia Patriche  |   Publicat: 26 martie 2020
Boala Parkinson: ce este, din ce cauze apare și ce metode de tratament există

Boala Parkinson se numără printre afecțiunile întâlnite cel mai des cu care se confruntă persoanele în varsta, o tulburare neurodegenerativă care evoluează progresiv și care poate influența dramatic viața bolnavilor, mai ales atunci când nu este monitorizată și ținută cu atenție sub control. În general, boala debutează în jurul vârstei de 60-65 de ani, dar […]

Autor: Elena Sterie  |   Publicat: 1 noiembrie 2019
Boala Alzheimer – ce este, cum se tratează și ce presupune îngrijirea unui astfel de pacient

Alzheimer, cea mai cunoscută formă de demență, este o boală neurodegenerativă care are ca efect distrugerea celulelor nervoase. Este o afecțiune tipică persoanelor în vârstă, dar poate să apară și la 40-50 de ani. Nu se cunosc cauzele cu exactitate, iar tratamentul are ca efect doar ameliorarea simptomelor, nu și vindecarea. În tratamentul bolii Alzheimer […]

Autor: Cristina Rizoiu  |   Publicat: 1 noiembrie 2019