Alimentația bătrânilor – Timișoara

Pregătim masa adaptată nevoilor și preferințelor persoanei dragi.

Alimentația bătrânilor – Timișoara

Ce sunt serviciile de alimentație pentru bătrâni?

Partenerii noștri vor ajuta persoana în vârstă la hrănire, atunci când aceasta nu poate face acest lucru singură. Partenerul nostru poate asista persoana dragă în timpul hrănirii sau o poate ajuta cu întreaga activitate, în funcție de gradul de mobilitate al acesteia, dar și de dorința sa de implicare. Aceste servicii pot fi dedicate și persoanelor cu dizabilități sau persoanelor care au un anumit grad de handicap, pentru care hrănirea poate fi problematică.

Ce includ serviciile de alimentație pentru bătrâni?

Pentru a asigura o alimentație sănătoasă persoanelor în vârstă dragi dvs., partenerii noștri vor:

- Ajuta persoana în vârstă la pregătirea mesei și vor face dumnealor acțiunile mai grele pentru aceasta, respectând regimurile recomandate de familie sau de medic;

- Sprijini hrănirea persoanei dragi, în funcție de gradul său de mobilitate, dar și de dorința de implicare a acesteia (inclusiv hrănind persoana în vârstă, dacă este necesar);

- Ajuta persoana în vârstă la hidratare – spre exemplu, îngrijitorii noștri o vor ajuta să consume cantitatea recomandată de lichide pe timpul vizitei;

- Aranja spațiul de luat masa, în funcție de preferințele persoanei îngrijite, precum și curățarea spațiului respectiv după ce a mâncat (aruncarea resturilor din farfurii și a șervețelelor folosite, spălarea farfuriilor etc.);

- Administrarea medicamentelor sau a suplimentelor înainte, în timpul sau după masă;

Ce activități nu fac parte din serviciul de alimentație?

✗ Partenerii noștri nu vor găti masa, ci vor folosi mâncarea preparată deja de familie (sau comandată de aceasta);

✗ Partenerii nu vor face cumpărături (puteți cere, separat, servicii de Cumpărături și Plăți în acest scop);

✗ Partenerii nu vor face activități de curățenie și menaj, în afara celor care au în vedere curățarea spațiului unde a fost pregătită și servită masa, a obiectelor și a veselei folosite, precum și organizarea acestora și a produselor rămase după hrănire (puteți cere, separat, servicii de Curățenie Ușoară în acest scop);

Cât costă serviciile de alimentație pentru bătrâni?

Serviciile au un preț pe oră:

- 25 lei/oră – dacă nu doriți același partener (ex. vizite ocazionale);

- 30 lei/oră – dacă doriți același partener, de fiecare dată (ex. vizite săptămânale);

Cât durează o vizită de alimentație?

Durata unei vizite depinde de dvs. și de dorințele persoanei îngrijite, atâta vreme cât rezervați cel puțin o oră. Partenerul nostru va acoperi cerințele în limita timpului cerut de dvs.

Cum rezerv o vizită de alimentație pentru bătrâni?

Puteți rezerva o vizită apăsând butonul: “Mă interesează” de pe pagină:

- Cereți vizite de cel puțin o oră;

- Selectați serviciul “Alimentație”;

- Solicitați o vizită cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea acesteia;

- Stabiliți dvs. data, ora și locul. Dacă data și ora sunt flexibile, vă rugăm să ne comunicați acest lucru;

- Gândiți-vă la timpul necesar vizitei. Partenerul nostru va acoperi cerințele în limita acestui timp;

Când și cum plătesc o vizită de alimentație pentru bătrâni?

- Vă vom trimite factura prin email;

- Achitați vizita cu 48 de ore înainte de începerea ei;

- Plătiți prin transfer bancar;

Noi, The Care Hub, vom păstra suma de bani până când vizita va avea loc și vom plăti partenerii doar după ce ne veți confirma că sunteți mulțumit de calitatea serviciilor.

Dacă doriţi să oferiţi partenerului o plată suplimentară pentru efortul depus sau pentru timpul petrecut în plus pentru serviciul ales de dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi pentru a emite factura. Plăţile fără factură sunt ilegale și am aprecia dacă nu le-ați încuraja, pentru bunul mers al colaborării.

Cum pot modifica o vizită?

Dacă doriți să modificați anumite detalii ale unei vizite deja rezervate, vă rugăm să ne scrieți din timp (cel puțin cu 48 de ore înainte de începerea vizitei), iar noi îi vom comunica imediat partenerului acest fapt.

În cazul în care acesta este de acord cu modificările vizitei, vă vom confirma detaliile prin email.

Dacă partenerul nu poate accepta modificările dorite de dvs., vă vom anunța, iar dvs. veți putea alege să colaborați cu un alt partener disponibil la timpul și ora dorite de dvs. sau să anulați vizita. Anulările făcute cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea vizitei nu sunt penalizate (pentru detalii, vă rugăm să citiți politica de Modificare și Anulare vizite).

Trimiteți-ne un mesaj










Contactați-ne

The Care Hub
Timișoara
România
+40758583279
[email protected]