MESAJ DE LA FONDATOAREA THE CARE HUB
The Care Hub a dezvoltat și adoptat acest cod de conduită și etică pentru a oferi îndrumări privind standardele de afaceri etice și practicile de îngrijire care ne ghidează organizația. The Care Hub se angajează să ofere cea mai înaltă calitate a serviciilor de îngrijire beneficiarilor noștri. The Care Hub se străduiește să facă acest lucru prin respectarea tuturor legilor aplicabile, a reglementărilor guvernamentale, a cerințelor terților plătitori și a politicilor și procedurilor.
Codul de conduită și etică este derivat din misiunea noastră și principiile directoare și afirmă valorile și standardele profesionale care există deja în rândul angajaților și colaboratorilor noștri.
Ne angajăm să respectăm codul de conduită și etică.
Succesul nostru necesită participarea activă a fiecărei persoane asociate organizației noastre. Dacă știți sau suspectați că nu se respectă o lege, o reglementare, o politică sau codul nostru de conduită și etică, trebuie să raportați aceste informații. Ușa este întotdeauna deschisă dacă doriți să raportați sau să discutați o problemă.
Pentru a vă ajuta să raportați, scrieți-ne la adresa [email protected].
Vă pot asigura că echipa de management nu va tolera represalii pentru raportarea cu bună-credință a problemelor sau preocupărilor către oricine din conducere.
Mă angajez să respect codul de conduită și etică. Sunt convins că eforturile noastre sunt esențiale pentru furnizarea de servicii de înaltă calitate beneficiarilor noștri.
Cu sinceritate,
Monica Moldovan
Fondatoare The Care Hub
INTRODUCERE ÎN CODUL DE CONDUITĂ ȘI ETICĂ
The Care Hub se angajează să servească beneficiarii într-un mod etic, legal și responsabil, în concordanță cu misiunea și valorile organizației noastre. Ne străduim să oferim servicii de înaltă calitate, în conformitate cu toate legile, reglementările și liniile directoare aplicabile, precum și cu politicile și procedurile The Care Hub.
Codul de conduită și etică, precum și toate legile, reglementările, liniile directoare și politicile și procedurile The Care Hub trebuie respectate de toată lumea din mediul nostru de lucru sau care acționează în numele organizației. Nimănui, indiferent de poziție, nu i se va permite să compromită aderarea la Codul de conduită și etică, legile, reglementările, standardele comerciale, politicile sau procedurile existente. Nerespectarea Codului de conduită și etică sau a legilor, reglementărilor, politicilor și procedurilor aplicabile poate duce la deteriorarea gravă a relației cu beneficiarii noștri, la acțiuni legale împotriva organizației și / sau angajaților individuali și măsuri disciplinare (inclusiv încetarea angajării sau a colaborării).
Codul de conduită și etică adoptat de The Care Hub are scopul de a ne asigura că ne îndeplinim obiectivele de conformitate în mediul actual de îngrijire a sănătății și de afaceri, precum și de a oferi servicii de înaltă calitate. Codul de conduită și etică este conceput pentru a oferi îndrumări generale și pentru a completa alte politici și proceduri de îngrijire la domiciliu.
CAP. 1. CALITATEA ÎNGRIJIRII
Ne-am angajat să oferim servicii de îngrijire de înaltă calitate. Prima noastră responsabilitate este față de beneficiarii noștri și de familiile lor.
CAP. 2. RESPECTAREA LEGILOR ȘI A REGLEMENTĂRILOR
Ne angajăm să menținem standarde ridicate de integritate profesională. Vom asigura îngrijirea beneficiarului și vom desfășura activități în conformitate cu toate legile, reglementările și politicile aplicabile.
CAP. 3. INTEGRITATE LA LOCUL DE MUNCĂ
Recunoaștem că angajații și colaboratorii noștri sunt cele mai valoroase resurse. Ne-am angajat să creăm un loc de muncă în care angajații și colaboratorii să fie tratați cu respect și corectitudine, și sunt sprijiniți să își realizeze munca pe măsura aștepărilor sau peste așteptări.
CAP. 4. PROTECȚIA ȘI UTILIZAREA INFORMAȚIILOR, A PROPRIETĂȚII ȘI A ACTIVELOR
Ne angajăm să protejăm proprietatea și informațiile The Care Hub împotriva pierderii, furtului, distrugerii și utilizării necorespunzătoare.
CAP. 5. CONFLICTE DE INTERES
Ne angajăm să acționăm cu bună credință în toate aspectele muncii noastre. Vom evita conflictele de interese sau apariția conflictelor între interesele private ale oricărui angajat și atribuțiile sale de muncă.
CAP. 6. POLITICA ÎMPOTRIVA REPRESALIILOR ȘI OBLIGAȚIA DE A RAPORTA
Vom raporta îngrijorările cu privire la faptele greșite reale sau potențiale fără teama de represalii.
The Care Hub a adoptat o politică împotriva represaliilor pentru a proteja angajații care își raportează preocupările. Nu vor fi luate măsuri disciplinare sau represalii atunci când raportați „cu bună-credință” o problemă, o preocupare sau o încălcare potențială către conducere.
Cerința „cu bună credință” înseamnă că un angajat crede sau percepe de fapt informațiile raportate ca fiind adevărate.
Apreciem fiecare persoană. Orice persoană are dreptul să fie tratată corect și cu respect.
The Care Hub încurajează angajații și colaboratorii să raporteze îngrijorări.
Puteți raporta îngrijorări după cum urmează: Pasul 1 Discutați întrebarea sau preocuparea cu supervizorul dvs. direct. Supervizorul dvs. direct este cel mai familiarizat cu legile, reglementările și politicile care se referă la munca dvs. Pasul 2 Dacă nu vă simțiți confortabil să discutați cu supervizorul dvs. sau considerați că nu ați primit un răspuns adecvat, contactați managerul supraveghetorului sau un alt membru al echipei de conducere. Pasul 3 Contactați fondatoarea The Care Hub la [email protected] |
CAP. 7. RESPONSABILITĂȚI DE CONFORMITATE
Ne așteaptăm ca toți angajații și colaboratorii să respecte toate legile, reglementările și politicile. Oricine știe sau suspectează o încălcare trebuie să raporteze aceste informații. Dacă un angajat sau colaborator nu raportează o încălcare, el / ea poate fi supus unor măsuri disciplinare chiar dacă nu este implicat direct. Raportarea nu protejează un angajat sau colaborator de acțiuni disciplinare cu privire la propria performanță sau conduită, dar va fi luată în considerare onestitatea lor în raportare.
Ne așteptăm ca echipa de management să demonstreze un angajament față de un comportament etic și legal, care este în concordanță cu misiunea The Care Hub. Conducerea este responsabilă pentru menținerea unui mediu care subliniază angajamentul de a respecta Codul de conduită și etică și legile, reglementările și politicile, precum și interzice represaliile împotriva angajaților și colaboratorilor care raportează încălcări de conformitate reale sau potențiale. Un supervisor sau manager are obligația de a se asigura că angajații și colaboratorii:
Dacă un angajat sau colaborator vine la un supervizor sau la membru al echipei de conducere cu o întrebare privind respectarea unei legi, a unui regulament sau a unei politici, acesta este responsabil pentru: