TERMENI ȘI CONDIȚII CLIENȚI

TERMENI ȘI CONDIȚII CLIENȚI

ACORD PENTRU SEMNAREA ELECTRONICA A DOCUMENTELOR

Prezentul ACORD, este întocmit în baza prevederilor:

  • Legii 208 / 2021 pentru aprobarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 36/2021 privind utilizarea semnăturii electronice avansate sau semnăturii electronice calificate,
  • Legii 455/2001 privind semnatura electronica
  • Regulamentului UE 910/2014 privind identificarea electronica si serviciile de incredere pentru tranzactiile electronice pe piata interna
  • Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal

Partile:

The Care Hub SRL, denumit    în    continuare   FURNIZOR,    cu    sediul   în Ghiroda, str. Lacului,  nr.  7,  Timis,  CIF 40299417,  contul  nr.  RO65INGB0000999908642150 (RON) deschis  la  ING Bank sucursala Timisoara,   certificatul   de   acreditare   seria seria AF nr.   007051 si autorizatia sanitara de functionare 15689/244/R,   reprezentat   de doamna    Silvia-Monica Moldovan,    în calitate de Administrator si

Persoane fizice ce beneficiaza de serviciile integrate de ingrijire la domiciliu, denumite în cele ce urmează generic BENEFICIAR; și

Persoane fizice sau juridice ce platesc serviciile integrate de ingrijire la domiciliu de care beneficiaza BENEFICIARUL, denumite în cele ce urmează generic PLĂTITOR,

denumite individual „Partea” sau împreună „Părțile”;

Am incheiat prezentul acord de semnare a documentelor in format electronic, in urmatoarele conditii:

Art. 1 Conform prevederilor legislative mentionate mai sus, partile stabilesc de comun acord să utilizeze pentru semnarea documentelor: semnătura olografă și/sau semnătura electronică, semnătura electronică avansată sau semnătura electronică calificată, utilizând același tip de semnătură (olografă sau electronică).

Art. 2 (1) În situația în care documentele se vor semna cu semnătura electronică, semnătura electronică avansată sau semnătura electronică calificată, adresa de email utilizată pentru transmiterea documentelor este: [email protected], iar adresa de email la care vor fi primite documentele este:      

(2) O eventuală schimbare a oricarei dintre cele 2 adrese de email mentioante la art. 2 (1) va duce la semnarea unui nou acord, cu noile date.

Art. 3 Fiecare parte raspunde personal de gestionarea adresei de email mentionata la Art. 2 (1) si de protejarea confidentialitatii parolei de acces. Partile se obliga sa nu salveze parolele de acces in dispozitive la care pot avea acces si alte persoane.

Art. 4 Pentru semnarea electronica a documentelor, compania The Care Hub utilizeaza solutia de semnaturi digitale Zoho Sign. Certificatele digitale ale Zoho Sign fac parte din Adobe Approved Trust List (AATL) pentru centrul de date din Uniunea Europeana, in conformitate cu standardele eIDAS. Tehnologia Zoho Sign se bazează pe PKI (public key infrastructure) pentru a oferi cele mai înalte niveluri de securitate pentru documente. Pentru semnarea unui document transmis de catre compania The Care Hub in format electronic folosind ZohoSign, nu este necesara sa va creati cont pe platforma Zoho.

Art. 5 Partile se obligă ca pe parcursul utilizării platformei ZOHO Sign, imediat după finalizarea/ semnarea unui document să își descarce/ salveze/ arhiveze documentul respectiv, impreuna cu certificatul de autenticitate, pe un dispozitiv propriu.

Art. 6 Semnarea electronica a documentelor nu are caracter obligatoriu, partile putand alege sa semneze documentele fie olograf, fie electronic.

Contract pentru acordarea de servicii de ingrijire la domiciliu

Părţile contractante:

The Care Hub SRL, denumit    în    continuare   FURNIZOR,    cu    sediul   în Ghiroda, str. Lacului,  nr.  7,  Timis,  CIF 40299417,  contul  nr.  RO65INGB0000999908642150 (RON) deschis  la  ING Bank sucursala Timisoara,   certificatul   de   acreditare   seria seria AF nr.   007051 si autorizatia sanitara de functionare 15689/244/R,   reprezentat   de doamna    Silvia-Monica Moldovan,    în calitate de Administrator; şi

Persoane fizice ce beneficiaza de serviciile integrate de ingrijire la domiciliu, denumite în cele ce urmează generic BENEFICIAR; și

Persoane fizice sau juridice ce platesc serviciile integrate de ingrijire la domiciliu de care beneficiaza BENEFICIARUL, denumite în cele ce urmează generic PLĂTITOR,

denumite individual „Partea” sau împreună „Părțile”;

1. Definiţii:

1.1. Contractul pentru furnizarea de servicii – actul juridic încheiat între o persoană fizică sau juridică, publică ori privată, acreditată conform legii să acorde servicii integrate la domiciliu, denumită Furnizor, şi o persoană fizică aflată în situaţie de risc sau de dificultate socială sau medicală, denumită Beneficiar, care exprimă acordul de voinţă al acestora în vederea acordării de servicii integrate;

1.2. Furnizor – persoana fizică sau juridică, publică ori privată, acreditată conform legii în vederea acordării de servicii sociale, prevăzută la art. 11 din Ordonanţa Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 515/2003, cu modificările şi completările ulterioare și de servicii de ingrijire medicală la domiciliu conform prevederilor Legii 95 din 2006, a Ordinul MS 318 /2003 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și funcționarea ingrijirilor la domiciliu, cu modificările şi completările ulterioare;

1.3. Beneficiar – persoana aflată în situaţie de risc şi de dificultate socială sau medicală, împreună cu familia  acesteia,  care  necesită  servicii sociale sau medicale,  conform  planului  de  intervenţie  revizuit  în  urma  evaluării complexe;

1.4. Servicii – ansamblu de măsuri şi acţiuni integrate, sociale sau medicale, realizate pentru a răspunde nevoilor sociale sau medicale, individuale, familiale  sau  de  grup,  în  vederea  prevenirii  şi  depăşirii  unor  situaţii  de  dificultate,  vulnerabilitate sau de dependenţă   pentru   prezervarea   autonomiei   şi   protecţiei   persoanei,   pentru   prevenirea marginalizării   şi excluziunii  sociale,  pentru  promovarea  incluziunii  sociale  şi  în  scopul  creşterii calităţii  vieţii,  definite  în condiţiile prevăzute de  Ordonanţa  Guvernului  nr.  68/2003, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 515/2003, cu modificările şi completările ulterioare și/sau orice activitate de îngrijire medicală prestată de personal specializat, la domiciliul pacientului, care contribuie la îmbunătăţirea stării de bine a acestuia din punct de vedere fizic şi psihic), definite in art 1 din Ordinul MS 318 /2003.

1.5. reevaluarea situaţiei beneficiarului de servicii – activitatea obligatorie a furnizorului de servicii de a evalua situaţia beneficiarului de servicii după acordarea  de servicii  pe o anumită perioadă;

1.6. revizuirea sau completarea planului individualizat de asistenţă şi îngrijire – modificarea sau completarea adusă planului individualizat pe baza rezultatelor reevaluării situaţiei beneficiarului de servicii;

1.7.  contribuţia  beneficiarului  de servicii – cotă-parte  din  costul  total  al  serviciului/serviciilor acordat/acordate  de  furnizorul  de  servicii,  în  funcţie  de  tipul  serviciului  şi  de  situaţia  materială  a beneficiarului de servicii, şi care poate fi în bani, în servicii sau în natură;

1.8.  obligaţiile  beneficiarului de servicii  –  totalitatea  îndatoririlor  pe  care  beneficiarul de servicii şi le asumă prin contract şi pe care le va îndeplini valorificându-şi maximal potenţialul psiho-fizic;

1.9. standarde minimale de calitate – ansamblul de cerinţe privind cadrul organizatoric şi material, resursele umane şi financiare în vederea atingerii nivelului  de performanţă  obligatoriu pentru toţi furnizorii  de servicii specializate, aprobate în condiţiile legii;

1.10. modificări de drept ale contractului de acordare de servicii – modificările aduse contractelor de acordare de servicii în mod independent de voinţa părţilor, în temeiul prevederilor unui act normativ;

1.11.  forţa  majoră  –  eveniment  mai  presus  de  controlul  părţilor,  care  nu  se  datorează  greşelii  sau  vinii acestora, care nu putea fi prevăzut în momentul încheierii contractului şi care face  imposibilă executarea şi, respectiv, îndeplinirea acestuia;

1.12.  evaluarea  iniţială  –  activitatea  de  identificare/determinare  a  naturii  cauzelor,  a  stării  actuale  de dezvoltare  şi  de  integrare  socială  a  beneficiarului de servicii,  precum  şi  a  prognosticului  acestora, efectuată prin utilizarea de metode şi tehnici specifice profesiilor sociale sau medicale, de către furnizorul de servicii. Scopurile  evaluării  sunt  cunoaşterea  şi  înţelegerea  problemelor  cu  care  se  confruntă  beneficiarul de servicii şi identificarea măsurilor iniţiale pentru elaborarea planului iniţial de măsuri;

1.13. planul individualizat de asistenţă şi îngrijire – ansamblul de măsuri şi servicii adecvate şi individualizate potrivit  nevoilor  sociale sau medicale  identificate  ca  urmare  a  efectuării  evaluării  complexe,  cuprinzând  programarea Serviciilor, personalul responsabil şi procedurile de acordare a Serviciilor;

1.14. evaluarea complexă – activitatea de investigare şi analiză a stării actuale de dezvoltare şi de integrare socială a beneficiarului de servicii, a cauzelor care au generat şi care întreţin situaţia de dificultate în care  acesta  se  află,  precum  şi  a  prognosticului  acestora,  utilizându-se  instrumente  şi  tehnici  standardizate specifice domeniilor: asistenţă socială, psihologic, educaţional, medical, juridic.

1.15. Partener – îngrijitorii la domiciliu, asistentele medicale sau doctorii care colaborează cu Furnizorul

1.16. Platforma – este compusă din:

  1. „Site” – înseamnă pagina de internet www.thecarehub.ro.
  2. „Aplicație mobilă Parteneri” – înseamnă aplicația „Parteneri The Care Hub” pentru web, telefoane mobile, tablete și alte dispozitive mobile, în varianta pentru sistemele de operare iOS și Android sau orice alte variante disponibile în alte sisteme de operare, utilizată de Partener pentru a obține acces la Serviciile ce vor fi furnizate de acesta;
  3. „Aplicație mobilă Clienți” – înseamnă aplicația „Clienți The Care Hub” pentru web, telefoane mobile, tablete și alte dispozitive mobile, în varianta pentru sistemele de operare iOS și Android sau orice alte variante disponibile în alte sisteme de operare, utilizată de Beneficiar sau Plătitor pentru procurarea serviciilor oferite de Furnizor.
  4. Portalurile Zoho de Clienti si/sau Parteneri pentru accesarea documentelor contabile, a reclamatiilor, etc

2. Obiectul contractului

2.1. Obiectul contractului îl constituie acordarea de servicii conform planului de ingrijire, si care se modifica in urma reevaluarilor periodice a starii beneficiarului.

3. Costurile Serviciilor acordate şi contribuţia beneficiarului de servicii

3.1. Costul serviciilor prevăzute la pct. 2 este prevăzut în anexa 1 la contract.

3.2. Contribuţia beneficiarului pentru Serviciile primite este de 100% din suma prevăzută în anexa la contract și va fi plătită integral de către Beneficiar și/sau Plătitor.

3.3. Contribuţia beneficiarului de servicii nu va influenţa acordarea Serviciilor şi nu va îngreuna posibilitatea acestuia de a ieşi din starea de dificultate.

4. Durata contractului

4.1. Durata contractului este de 12 luni de la data semnării prezentului contractului; contractul poate înceta oricând fără nicio penalizare, în condițiile menționate la Art 12.

4.2. Durata contractului poate fi prelungită cu acordul părţilor şi numai după evaluarea rezultatelor serviciilor acordate beneficiarului de servicii şi, după caz, revizuirea planului individualizat de asistenţă şi îngrijire.

5. Etapele procesului de acordare a Serviciilor:

5.1. implementarea măsurilor prevăzute în planul de intervenţie şi în planul individualizat;

5.2. reevaluarea periodică a situaţiei beneficiarului de servicii;

5.3. revizuirea planului individualizat de asistenţă şi îngrijire în vederea adaptării Serviciilor la nevoile beneficiarului.

6. Drepturile furnizorului de servicii:

6.1. de a verifica veridicitatea informaţiilor primite de la beneficiarul de servicii;

6.2. de a sista acordarea Serviciilor către beneficiar în cazul în care constată că acesta i-a furnizat informaţii eronate;

6.3. de a utiliza, în condiţiile legii, date denominalizate în scopul întocmirii de statistici pentru dezvoltarea Serviciilor.

7. Obligaţiile furnizorului de servicii:

7.1.  să  respecte  drepturile  şi  libertăţile  fundamentale  ale  beneficiarului  în  acordarea  Serviciilor sau medical, precum şi drepturile beneficiarului de servicii, rezultate din prezentul contract;

7.2.  să  acorde  Servicii  prevăzute  în  planul  individualizat  de  asistenţă  şi  îngrijire,  cu  respectarea acestuia şi a standardelor minimale de calitate a Serviciilor;

7.3. să depună toate diligenţele pentru a asigura beneficiarul de continuitatea Serviciilor furnizate, în cazurile de încetare a prezentului contract prevăzute la pct. 12.1 şi 13.1 lit. a) şi d); asigurarea continuităţii Serviciilor se va realiza şi prin subcontractare şi cesiune de servicii;

7.4.  să  fie  receptiv  şi  să  ţină  cont  de  toate  eforturile  beneficiarului de servicii  în  îndeplinirea obligaţiilor contractuale şi să considere că beneficiarul şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale în măsura în care a depus toate eforturile;

7.5. să informeze beneficiarul de servicii asupra:

– conţinutului Serviciilor şi condiţiilor de acordare a acestora;

– oportunităţii acordării altor Servicii;

– listei la nivel local cuprinzând furnizorii acreditaţi să acorde servicii;

– regulamentului de ordine internă;

– oricărei modificări de drept a contractului;

7.6. să reevalueze periodic situaţia beneficiarului de servicii, şi, după caz, să completeze şi/sau să revizuiască planul individualizat de asistenţă şi îngrijire exclusiv în interesul acestuia;

7.7.  să  respecte,  conform  legii,  confidenţialitatea  datelor  şi  informaţiilor  referitoare  la  beneficiarul  de servicii;

7.8.  să  ia  în  considerare  dorinţele  şi  recomandările  obiective  ale  beneficiarului  cu  privire  la  acordarea Serviciilor;

7.9. să utilizeze contribuţia beneficiarului de servicii exclusiv pentru acoperirea cheltuielilor legate de acordarea Serviciilor;

7.10.  de  a  informa  serviciul  public  de  asistenţă  în  a  cărui  rază  teritorială  locuieşte  beneficiarul  asupra nevoilor identificate şi Serviciilor propuse a fi acordate.

8. Drepturile beneficiarului

8.1. În procesul de acordare a Serviciilor prevăzute la pct. 2, furnizorul de servicii va respecta drepturile şi libertăţile fundamentale ale beneficiarului de servicii.

8.2. Beneficiarul are următoarele drepturi contractuale:

a) de a primi Servicii prevăzute în planul individualizat de asistenţă şi îngrijire;

b) de a i se asigura continuitatea Serviciilor atât timp cât se menţin condiţiile care au generat situaţia de dificultate;

c) de a refuza, în condiţii obiective, primirea Serviciilor;

d) de a fi informat, în timp util şi în termeni accesibili, asupra:

– drepturilor sociale și ale pacientului, măsurilor legale de protecţie şi asupra situaţiilor de risc;

– modificărilor intervenite în acordarea Serviciilor;

– oportunităţii acordării altor Servicii;

– listei la nivel local cuprinzând furnizorii acreditaţi să acorde servicii;

– regulamentului de ordine internă;

e) de a participa la evaluarea Serviciilor primite şi la luarea deciziilor privind intervenţia socială sau medicală care i se aplică, putând alege variante de intervenţie, dacă ele există;

f) dreptul de a avea acces la propriul dosar;

g) de a-şi exprima nemulţumirea cu privire la acordarea Serviciilor.

9. Obligaţiile beneficiarului sau plătitorului:

9.1.  să  participe  activ  în  procesul  de  furnizare  a  Serviciilor  şi  la  reevaluarea  şi  revizuirea  planului individualizat de asistenţă şi îngrijire;

9.2.  să  furnizeze  informaţii  corecte  cu  privire  la  identitatea  şi  situaţia  familială,  medicală,  economică  şi socială şi să permită furnizorului de servicii verificarea veridicităţii acestora;

9.3. să respecte termenele şi clauzele stabilite în cadrul planului individualizat de asistenţă şi îngrijire;

9.4.  să  contribuie  la  plata  costurilor  Serviciilor  primite  cu  o  cotă-parte  din  costul  total  al serviciului/serviciilor acordat/acordate de furnizor, conform pct. 3.2;

9.5.  să  anunţe  orice  modificare  intervenită  în  legătură  cu  situaţia  sa  personală  pe  parcursul  acordării Serviciilor;

9.6. să respecte regulamentul de ordine internă al furnizorului de servicii (reguli de comportament, program, persoanele de contact etc.).

9.7 Plătitorul declară că ia la cunoștință și este de acord că în cazul în care rezervă Servicii în numele Beneficiarului, Plătitorul are obligația de a aduce la cunoștința Beneficiarului și de a obține acordul său în legătură cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal de către Furnizor și/sau Partener, detaliile vizitei, detaliile Partenerului care va efectua vizita și orice termeni și condiții aplicabile furnizării serviciilor integrate, sociale sau medicale, de către Furnizor.  Plătitorul declară că ia la cunoștință și intelege că în cazul în care rezervă Servicii în numele Beneficiarului, Beneficiarul este un terț față de raportul contractual dintre Plătitor, pe de-o parte, si Furnizor sau Partener, pe de altă parte. Astfel, Plătitorul are obligația sa se asigure ca Beneficiarul nu va formula nicio actiune in instanta, plangere sau sesizare a organelor si/sau institutiilor competente (i) impotriva Furnizorului sau afiliatilor acestuia sau impotriva Partenerului pentru neindeplinirea corespunzatoare a obligatiilor contractuale sau (ii) impotriva Furnizorului sau afiliatilor acestuia pentru eventualele fapte ilicite sau penale savarsite de catre Partener. In cazul in care Beneficiarul va formula astfel de actiuni, Plătitorul este de acord sa suporte toate cheltuielile (inclusiv, dar fara a se limita la: onorariu avocatial, taxe notariale, traduceri etc) facute de catre Furnizor si/sau Partener, dupa caz, pana la solutionarea definitiva a actiunilor formulate.

10. Soluţionarea reclamaţiilor

10.1. Beneficiarul are dreptul de a formula verbal, online şi/sau în scris reclamaţii cu privire la acordarea Serviciilor.

10.2. Reclamaţiile pot fi adresate furnizorului de servicii direct sau prin intermediul oricărei persoane din cadrul echipei de implementare a planului individualizat.

10.3.  Furnizorul  de  Servicii  are  obligaţia  de  a  analiza  conţinutul  reclamaţiilor,  consultând  atât beneficiarul de servicii, cât şi specialiştii implicaţi în implementarea planului individualizat de asistenţă şi îngrijire şi de a formula răspuns în termen de maximum 10 zile de la primirea reclamaţiei.

10.4. Beneficiarul sau Plătitorul declară că ia la cunoștință și este de acord că Partenerul are obligația de a confirma începerea și terminarea fiecărei Vizite prin utilizarea butoanelor „Începere Vizită” și „Terminare Vizită” din Aplicația Parteneri și că această confirmare conține dar nu se limitează la ora începerii vizitei care vor fi comunicate Beneficiarului sau Plătitorului la cererea acestora.  În cazul în care aceste confirmări nu sunt efectuate prin intermediul Aplicației mobile Parteneri, Beneficiarul sau Plătitorul are dreptul să conteste neefectuarea serviciilor în termen de 48 de ore de la data si ora planificate pentru începerea vizitei, caz în care Furnizorul și Beneficiarul sau Plătitorul au la dispoziție 10 (zece) zile lucrătoare pentru a soluționa de comun acord această contestație.

10.5.  Dacă beneficiarul de servicii  nu  este  mulţumit  de  soluţionarea  reclamaţiei,  acesta  se  poate adresa în scris Comisiei de mediere socială de la nivelul judeţului Timiș, care va clarifica prin dialog divergenţele dintre părţi sau, după caz, instanţei de judecată competente.

11. Litigii

11.1.  Litigiile  născute  în  legătură  cu  încheierea,  executarea,  modificarea  şi  încetarea  ori  alte  pretenţii decurgând din prezentul contract vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă.

11.2.  Dacă  după  15  zile  de  la  începerea  acestor  proceduri  neoficiale  furnizorul  de  Servicii  şi beneficiarul de servicii nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, fiecare poate solicita  Comisiei  de  mediere  socială  mijlocirea  soluţionării  divergenţelor  sau  se  poate  adresa  instanţelor judecătoreşti competente.

12. Rezilierea contractului

12.1. Constituie motiv de reziliere a prezentului contract următoarele:

a) refuzul obiectiv al beneficiarului de servicii de a mai primi Serviciile, exprimat în mod direct sau prin reprezentant;

b)  nerespectarea  în  mod  repetat  de  către  beneficiarul de servicii  a  regulamentului  de  ordine interioară al furnizorului de servicii sau propunerea muncii la negru Partenerilor, reprezentați ai Furnizorului;

c) încălcarea de către furnizorul de servicii a prevederilor legale cu privire la Serviciile, dacă este invocată de beneficiarul de servicii;

d) retragerea autorizaţiei de funcţionare sau a acreditării furnizorului de servicii;

e) limitarea domeniului de activitate pentru care furnizorul de servicii a fost acreditat, în măsura în care este afectată acordarea serviciilor către beneficiarul de servicii;

f)  schimbarea  obiectului  de  activitate  al  furnizorului  de  Servicii,  în  măsura  în  care  este  afectată acordarea serviciilor către beneficiarul de servicii.

13. Încetarea contractului

13.1. Constituie motiv de încetare a prezentului contract următoarele:

a) expirarea duratei pentru care a fost încheiat contractul;

b) acordul părţilor privind încetarea contractului;

c) scopul contractului a fost atins;

d) forţa majoră, dacă este invocată.

14. Dispoziţii finale

14.1. Părţile contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii prezentului contract, de a conveni modificarea clauzelor acestuia prin act adiţional numai în cazul apariţiei unor circumstanţe care lezează interesele legitime ale acestora şi care nu au putut fi prevăzute la data încheierii prezentului contract.

14.2. Prevederile prezentului contract se vor completa cu prevederile legislaţiei în vigoare în domeniu.

14.3. Limba care guvernează prezentul contract este limba română.

14.4. Prezentul contract va fi interpretat conform legilor din România.

14.5. Furnizorul de servicii realizează monitorizarea şi evaluarea Serviciilor acordate.

14.6.  Măsurile  de  implementare  a  planului  individualizat  de  asistenţă  şi  îngrijire  se  comunică  Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului şi Serviciului public de asistenţă socială, conform legii.

14.7. Pe baza raportului cu privire la rezultatele implementării planului individualizat de asistenţă şi îngrijire, Direcţia generală de asistenţă socială şi protecţia copilului şi Serviciul public de asistenţă socială vor monitoriza activitatea furnizorului de servicii.

Prezentul  contract  de  furnizare  a  Serviciilor  a  fost  încheiat  în  Timișoara, în două  exemplare,  câte  unul  pentru  fiecare  parte contractantă.

O copie a prezentului contract va putea fi transmisă la cerere Direcţiei generale de asistenţă socială şi protecţia copilului şi Serviciului public de asistenţă socială de către furnizorul de servicii.

Anexa 1. Lista de servicii, costul serviciilor și facturare

Lista de servicii si pretul serviciilor sunt disponibile la www.thecarehub.ro

Prețul achitat pentru Serviciile, va fi afișat în timp real la momentul la care Beneficiarul sau Platitorul efectuează o cerere de vizită prin intermediul aplicației mobile clienți.

Beneficiarul sau Plătitorul declară că înțeleg că prețul pentru Serviciile poate fi modificat de către Furnizor fără a fi necesar acordul prealabil al Beneficiarul sau Plătitorului.

Modalitatea de formare a prețului Serviciilor

Beneficiarul sau Plătitorul vor achita Furnizorului în schimbul Serviciilor integrate, sociale sau medicale, la domiciliu furnizate o sumă calculată în funcție de numărul de ore sau proceduri de servicii rezervate de Beneficiar sau Plătitor și de tariful orar sau per procedură aferent fiecărui tip de serviciu. În cazul în care Beneficiarul sau Plătitorul rezervă și alte Servicii, prețul acestor servicii va fi calculat ca procent aplicat întregii sume aferente vizitei, sau ca o sumă fixă adăugată întregii sume aferente vizitei, sau ca o combinație de procent și sumă fixă.

Beneficiarul sau Plătitorul declară că ia la cunoștință și este de acord că prețul Serviciilor se calculează în funcție de numărul de ore sau proceduri de servicii rezervate de Beneficiar sau Plătitor. Numărul de ore sau proceduri stabilit pentru vizită poate fi majorat în măsura în care Furnizorul și Beneficiarul sau Plătitorul agreează acest lucru prin intermediul Aplicației mobile Clienți. Orice obligații financiare ulterioare din partea Beneficiarul sau Plătitorului către Parteneri, îngrijitorii la domiciliu sau asistentele medicale reprezentați ai Furnizorului, datorate depășirii în timpul vizitei a numărului de ore sau proceduri rezervate vor fi agreate exclusiv de către Partener și Beneficiar sau Plătitor fără a crea obligații în sarcina Furnizorului. Furnizorul va avea dreptul să fie informat de existența obligațiilor financiare suplimentare în vederea întocmirii documentelor de plată aferente.

Modalitate de modificare a prețului Serviciilor

Valoarea tarifului orar sau per procedură pentru Serviciile prestate de Furnizor Plătitorului/Beneficiarului, a procentelor sau sumelor fixe aferente Serviciilor pot fi modificate periodic de către Furnizor prin modificarea Termenilor și Condițiilor publicate în secțiunea „Termeni și Condiții” din „Contul Meu” de pe Platforma The Care Hub și cu notificarea prealabilă a Beneficiarul sau Plătitorului.

Notificarea Beneficiarul sau Plătitorului se va efectua de către Furnizor prin e-mail ori SMS, sau prin orice altă modalitate de comunicare ce permite obținerea unei confirmări de primire. În cazul în care Beneficiarul sau Plătitorul a bifat în Aplicația mobliă Clienți numai opțiunea de comunicare prin e-mail și/sau SMS, notificările se vor considera recepționate de Beneficiar sau Plătitor dacă apar în Căsuța de Ieșiri a Furnizorului, iar serverul Beneficiarul sau Plătitorului nu a întors un mesaj de eroare din care să reiasă faptul că e-mail-ul ori SMS-ul nu a fost recepționat.  

Modificările aduse tarifului orar sau per procedură sau a procentelor sau sumelor fixe aferente Serviciilor vor fi notificate Beneficiarul sau Plătitorului de către Furnizor. Beneficiarul sau Plătitorul va avea opțiunea de a accepta noile modificări, de a le contesta sau de a denunța unilateral contractul. În cazul în care Beneficiarul sau Plătitorul va contesta modificările, Furnizorul are dreptul de a suspenda accesul Beneficiarul sau Plătitorului la Serviciile până la momentul la care Părțile vor ajunge la un consens. În cazul denunțării unilaterale a contractului din partea Beneficiarul sau Plătitorului, Furnizorul va păstra/ va șterge informațiile furnizate în mod direct de către Beneficiar sau Plătitor sau care au fost obținute de către Furnizor în virtutea relației contractuale dintre acesta și Beneficiar sau Plătitor, potrivit Politicii de confidențialitate – Clienți, disponibilă în aplicație, și potrivit legislației în vigoare.

Modificarea contractului va fi acceptată de către Beneficiar sau Plătitor prin exprimarea acordului expres în acest sens, bifând una din opțiunile puse la dispoziția sa prin intermediul unei notificări ce va fi afișată în Aplicația mobilă Clienți.

Facturarea Serviciilor

La momentul rezervarii Serviciilor de către Beneficiar sau Plătitor, Beneficiarul sau Plătitorul va receptiona o factura de avans cu datele de facturare ale Furnizorului pentru suma datorata acestuia ca urmare a furnizării Serviciilor. Beneficiarul sau Plătitorul va recepționa factura fiscală aferentă serviciilor prestate în luna anterioară până în data de 5, inclusiv, a fiecărei luni.

Beneficiarul sau Plătitorul are obligația de accesa portalul Clienți pentru a verifica aceste facturi pe platforma The Care Hub și de a informa Furnizorul despre orice discrepanțe sesizate în facturile primite în termen de 3 zile lucrătoare de la data emiterii facturii. Facturile vor fi păstrate și pe platforma The Care Hub unde pot fi accesate oricând de către Beneficiar sau Plătitor. În lipsa notificărilor în termenul menționat, Furnizorul nu răspunde pentru greșeli existente în facturile emise și nici pentru diferențele de plată datorate unor eventuale greșeli.

Anexa 2. Regulamentul de modificare și anulare vizite

Beneficiarul sau Plătitorul declară că ia la cunoștință și este de acord că Vizita începe cu 3 (trei) ore înainte de timpul efectiv solicitat de către Beneficiar sau Plătitor în momentul efectuării cererii de Vizită, pentru a lua în considerare timpul de deplasare necesar Partenerului pentru a ajunge la timp la adresa indicată de Beneficiar sau Plătitor.

Cumpărătorul este obligat să informeze Prestatorul şi Partenerul de îndată ce are cunoştinţă despre anularea Vizitei sau de îndată ce decide anularea acesteia, după caz. În plus, Cumpărătorul se obligă să informeze Prestatorul şi Partenerul despre orice circumstanţă de natură să afecteze desfăşurarea Vizitei, precum şi despre orice modificare a condiţiilor de desfăşurare iniţial anunţate (precum servicii, locul de desfăşurare, perioada, dar fără a se limita la acestea).

Gestionarea modificărilor

Beneficiarul sau Plătitorul ia la cunoștință că poate modifica data, ora și durata unei vizite cu până la 48 de ore înainte de începerea vizitei. Orice modificare cu mai puțin de 48 de ore înainte de începerea vizitei nu este permisă. Beneficiarul ia la cunoștință că data și ora vizitei modificate nu poate fi la mai puțin de 48 de ore de la data și ora cererii de modificare.

Cererea de modificare va fi trimisă îngrijitorilor care are/au dreptul să o accepte sau să o respingă într-o perioadă de maxim 12 ore. O modificarea ne-acceptată de către îngrijitori va fi anulată și vizita va rămâne neschimbată.

Dacă modificarea nu implică plată suplimentară, modificarea va fi confirmată imediat ce îngrijitorii acceptă modificarea. Dacă modificarea implică o plată suplimentară, beneficiarul sau plătitprul vor putea achita diferența de plată în maxim 12 ore de la momentul acceptării cererii de modificare de către îngrijitor. După ce beneficiarul sau plătitorul plătesc diferența, modificarea va fi confirmată.

Gestionarea penalizărilor pentru anulări inițiate de Beneficiar

Beneficiarul și Plătitorul iau la cunoștință și este de acord că poate să anuleze o vizită rezervată înainte de ora de începere a vizitei, și că în anumite cazuri, Furnizorul va încasa o penalizare de anulare de la Beneficiar (sau Plătitor).

Cuantumul penalizărilor încasate de la Beneficiar (sau Plătitor):

(1) anulare cu 48h înainte de vizită, Beneficiarul (sau Plătitorul) este rambursat 100% – 3% cost transfer, Furnizorul nu este plătit;

(2) anulare cu mai puțin de 48h dar mai mult de 3h înainte de vizită, Beneficiarul (sau Plătitorul) este rambursat 60% – 3% cost transfer

(3) anulare cu mai puțin de 3h înainte, Beneficiarul (sau Plătitorul) este rambursat 0%

Anexa 3. Sistemul de evaluare al calității serviciilor

Beneficiarul sau Plătitorul declară că ia la cunoștință că, după furnizarea Serviciilor:

  1. Beneficiarul sau Plătitorul va fi atenționat de Aplicația mobilă Clienți să efectueze evaluarea Vizitei și, opțional, să furnizeze comentarii despre calitatea Serviciilor și a Partenerului.
  2. Partenerul va fi atenționat de către Aplicația mobilă Parteneri a Furnizorului să efectueze evaluarea Vizitei și să furnizeze comentarii despre vizita și serviciile efectuate precum si strea Beneficiarului.

Beneficiarul sau Plătitorul declară că ia la cunoștință și este de acord cu obiectivul Furnizorului de a menține o calitate ridicată a Serviciilor. Pentru a-și menține dreptul de a accesa Serviciile, fiecare Beneficiar sau Plătitor este obligat să mențină o notă medie de evaluare mai mare decât nota minimă de evaluare stabilită periodic de Furnizor. Furnizorul își rezervă dreptul de a stabili nivelul notei minime de evaluare.

Nota minimă de evaluare este 3.5* (din 5.0*).  

Beneficiarul sau Plătitorul ia la cunoștință și este de acord că în eventualitatea în care nota sa de evaluare este sub nivelul stabilit de Furnizor, Furnizorul va notifica Beneficiarul sau Plătitorul în legătură cu începerea perioadei de probă, perioadă definită de Furnizor în care Beneficiarul sau Plătitorul va avea oportunitatea să își îmbunătățească nota medie de evaluare pentru a depăși nivelul notei minime de evaluare. În cazul în care Beneficiarul sau Plătitorul nu își îmbunătățește nota medie de evaluare pentru a depăși pragul notei minime de evaluare la sfârșitul perioadei de probă, Furnizorul își rezervă dreptul de a suspenda definitiv accesul Beneficiarului sau Plătitorului la Aplicația mobilă Clienți și Servicii.

Beneficiarul sau Plătitorul ia la cunoștință și este de acord că anularea repetată a Vizitelor solicitate poate să ducă la suspendarea temporară sau permanentă a Serviciilor, iar Furnizorul își rezervă dreptul de a decide perioada (nr. săptămâni) și tipul (temporară sau permanentă) suspendării. 

Furnizorul are dreptul de a publica și utiliza notele de evaluare și comentariile primite de la Beneficiar sau Plătitor în interacțiuni legate de serviciile de Intermediere ale Furnizorului sau ale Afiliaților săi, potrivit Politicii de confidențialitate – Clienți, disponibilă în aplicație și la adresa http://www.thecarehub.ro/, și cu respectarea legislației în vigoare.

Beneficiarul sau Plătitorul declară că ia la cunoștință și este de acord cu faptul că Furnizorul are doar rol de moderator (fără obligația de a verifica) și nu de editor al comentariilor și notelor de evaluare. Furnizorul are dreptul de a șterge sau modifica comentarii în cazul în care aceste comentarii conțin limbaj obscen sau orice fel de alt conținut neadecvat, inclusiv dar fără a se limita la nume de persoane, date personale, conținut care încalcă norme de confidențialitate de orice fel, etc.

Articole recomandate
Ce presupun și care sunt avantajele îngrijirilor paliative la domiciliu?

Îngrijirile paliative la domiciliu contribuie la îmbunătățirea calității vieții pacienților și a familiilor lor. Acestea se adresează persoanelor diagnosticate cu afecțiuni a căror gestionare medicală implică mult efort. De cele mai multe ori, îngrijirile paliative la domiciliu sunt adresate persoanelor în vârstă, care necesită sprijin nu doar în ameliorarea simptomelor, […]

Autor: Cristina Cercel  |   Publicat: 6 octombrie 2022
hernia de disc durere lombara
Hernia de disc: simptome, tratament și recuperare

Durerile de spate reprezintă un simptom foarte des întâlnit, îndeosebi la vârste mai înaintate, deși, în zilele noastre, și tinerii încep să se confrunte cu această problemă tot mai des. De obicei, tindem să ignorăm durerile cervicale sau lombare, punându-le pe seama oboselii, însă, uneori, aceste dureri de spate pot […]

Autor:   |   Publicat: 3 decembrie 2021
Boala coronariană – cauze, simptome, îngrijirea pacienților

Boala coronariană se dezvoltă atunci când vasele majore care alimentează inima cu sânge ajung să fie degradate sau bolnave. Aceasta este cea mai răspândită afecțiune a inimii. În continuare, poți citi mai multe despre primele simptome ale bolii coronariene, cauzele care duc la apariția sa, cum se tratează, precum și […]

Autor: Silvia Patriche  |   Publicat: 19 iulie 2021
Osteoporoza – cauze, simptome, tratament și îngrijirea pacienților

Osteoporoza este o afecțiune a sistemului osos. Oasele devin fragile, astfel încât chiar și o căzătură ușoară sau reflexele ori activitățile de zi cu zi, precum tusea sau aplecarea, pot provoca apariția unei fracturi. De cele mai multe ori, fracturile apar la încheietura mâinii, șold sau coloana vertebrală. În continuare, […]

Autor: Silvia Patriche  |   Publicat: 16 februarie 2021
Poliartrita reumatoidă: cauze, simptome, tratament și îngrijirea pacienților

Artrita reumatoidă este o tulburare inflamatorie cronică, ce poate afecta mai mult decât articulațiile. La unii oameni sunt afectate și alte sisteme ale corpului, inclusiv pielea, ochii, plămânii, inima și vasele de sânge, de unde și numele bolii. Ce este poliartrita reumatoidă Cauze și factori de risc Simptome și complicații […]

Autor: Silvana Patrascanu  |   Publicat: 19 noiembrie 2020
Spondiloza cervicală – cauze, simptome, tratament și îngrijirea pacienților

Spondiloza cervicală este denumirea generică a afecțiunilor care vizează segmentul superior al coloanei vertebrale. Degradarea vertebrelor și a articulațiilor intervertebrale, din zona gâtului, afectează persoanele cu vârsta de peste 60 de ani, dar poate să apară și mai devreme. Afecțiunea se poate ameliora, de cele mai multe ori, prin tratamente […]

Autor: Silvana Patrascanu  |   Publicat: 24 septembrie 2020
Totul despre depresia la bătrâni: cauze, simptome, sfaturi

Depresia, dușmanul nevăzut al bunicilor noștri. Cum le putem fi alături. Imaginea bunicilor noștri trezește în fiecare dintre noi un sentiment plăcut de „acasă” și, fără îndoială, dumnealor au sădit în noi valori umane pe care le ducem mai departe, pe măsură ce ne trăim propriile vieți. În virtutea acestei […]

Autor: Silvia Patriche  |   Publicat: 6 mai 2020
Artrita: cauze, simptome, tratament

Artrita cumulează peste 200 de tipuri de boli care afectează articulațiile, cele mai întâlnite forme fiind osteoartrita și artrita reumatoidă. Apare prin umflarea pielii din jurul articulațiilor, iar pacientul simte durere și o senzație de rigiditate. Cauze Factori de risc Simptome Tipuri Diagnostic Afecțiuni asociate cu apariția artritei Tratament Diferența […]

Autor: Silvia Patriche  |   Publicat: 26 martie 2020
Boala Parkinson: ce este, din ce cauze apare și ce metode de tratament există

Boala Parkinson se numără printre afecțiunile întâlnite cel mai des cu care se confruntă persoanele în varsta, o tulburare neurodegenerativă care evoluează progresiv și care poate influența dramatic viața bolnavilor, mai ales atunci când nu este monitorizată și ținută cu atenție sub control. În general, boala debutează în jurul vârstei […]

Autor: Elena Sterie  |   Publicat: 1 noiembrie 2019
Boala Alzheimer – ce este, cum se tratează și ce presupune îngrijirea unui astfel de pacient

Alzheimer, cea mai cunoscută formă de demență, este o boală neurodegenerativă care are ca efect distrugerea celulelor nervoase. Este o afecțiune tipică persoanelor în vârstă, dar poate să apară și la 40-50 de ani. Nu se cunosc cauzele cu exactitate, iar tratamentul are ca efect doar ameliorarea simptomelor, nu și […]

Autor: Cristina Rizoiu  |   Publicat: 1 noiembrie 2019

Acum ne gasiti in Arad, București, Cluj, Oradea și Timișoara



Oferim servicii de îngrijire bătrâni la domiciliu în Arad, București, Cluj, Oradea și Timișoara!

Dacă sunteți ocupați sau locuiți departe, noi vă vom sprijini părinții și bunicii așa cum ați face-o și dvs.!