Îngrijire bătrâni la domiciliu – Timișoara

Când independența persoanelor dragi scade datorită vârstei înaintate, serviciile de îngrijire la domiciliu le oferă sprijinul necesar pentru a-și menține o calitate ridicată a vieții.

SERVICII

Ajutați-i pe cei dragi să își păstreze demnitatea și calitatea vieții oferindu-le sprijin atunci când autonomia lor începe să fie afectată de înaintarea în vârstă.
Ne asigurăm că persoana dvs. dragă este în siguranță și primește atenția cuvenită pentru a menține o stare generală de bine.
Mai multe detalii
Ne asigurăm că persoana dragă locuiește într-un mediu sănătos și îngrijit.
Mai multe detalii
Susținem eforturile persoanei dragi de a menține un stil de viață activ și implicat social.
Mai multe detalii
Preluăm grijile recurente pentru ca dvs. să petreceți timp de calitate cu cei dragi.
Mai multe detalii
Pregătim masa adaptată nevoilor și preferințelor persoanei dragi.
Mai multe detalii
Ajutăm persoana dragă să își păstreze un aspect curat și dichisit.
Mai multe detalii

Despre The Care Hub și îngrijirea bătrânilor la domiciliu

Ce înseamnă servicii de îngrijire bătrâni la domiciliu?

Serviciile de îngrijire bătrâni la domiciliu includ activități adaptate nevoilor persoanei în vârstă, menite să mențină o calitate ridicată a vieții acesteia.

Cu vârsta, persoana dragă va avea nevoie să fie ajutată în activitățile zilnice – curățenia locuinței, efectuarea de plăți sau cumpărături, mersul la doctor sau plimbări, hrănirea și menținerea igienei personale (îmbrăcat, îmbăiere, tuns sau bărbierit etc.), luarea medicamentelor etc. De asemenea, confortul său emoțional este important, iar timpul petrecut cu o altă persoană, povestind despre întâmplările zilnice, ajută persoanele în vârstă să nu se simtă singure, mai ales când familia este departe.

Îngrijirea la domiciliu poate include și activități de asistență medicală, furnizate de personal calificat (asistente medicale sau doctori). Noi, The Care Hub, nu oferim acest fel de servicii și vă recomandăm să apelați la specialiști.

Când și pentru cine sunt recomandate serviciile de îngrijire bătrâni la domiciliu?

Aceste servicii sunt necesare atunci când independența persoanelor dragi scade datorită vârstei înaintate, afectându-le calitatea vieții de zi cu zi și sunt recomandate persoanelor în vârstă, atunci când suportul familiei nu este suficient pentru a le asigura o viață așa cum își doresc.

Utilizarea serviciilor de îngrijire bătrâni la domiciliu vă ajută pe dvs., membri ai familiei, să oferiți ajutorul necesar persoanelor dragi atunci când plecați în vacanță, sunteți ocupați, locuiți departe, sau când doriți să vă petreceți timp cu părinții și bunicii dvs. în alte moduri decât făcând curățenie sau cumpărături pentru dumnealor. În plus, pe lângă serviciile de îngrijire, partenerii noștri acoperă și partea de menaj pentru bătrâni ori pe cea a cumpărăturilor și a plăților.

Ce tipuri de servicii de îngrijire bătrâni la domiciliu puteți oferi?

The Care Hub oferă acces la șase servicii, în funcție de nevoile și de cerințele persoanelor în vârstă:

1) Curățenie ușoară. Asigurăm persoanei dragi un mediu sănătos și îngrijit prin aspirarea covoarelor și spălatul podelelor, curățarea zonelor folosite des în baie și bucătărie, șters praful, spălatul, călcatul și aranjatul hainelor sau a lenjeriei de pat, spălatul vaselor folosite în cursul zilei, aruncarea gunoiului, organizarea obiectelor ușoare, îngrijirea plantelor.

2) Igienă personală. Contribuim la păstrarea unui aspect dichisit, ajutând persoana în vârstă la spălat pe corp, pe cap, pe dinți, bărbierit, tăiat și pilit unghii etc., pieptănat și aranjat părul într-un mod simplu, ajutor în alegerea hainelor și la îmbrăcat, precum și susținere pentru mersul la toaletă, dacă este necesar.

3) Cumpărături și plăți. Preluăm grijile zilnice pentru ca dvs. și persoana dragă să petreceți timp de calitate împreună. Ne spuneți de ce anume aveți nevoie, cu indicații cât mai clare, iar partenerul nostru rezolvă problema, fie că este vorba de cumpărături, plata unor facturi, preluarea rețetei de la farmacie sau predarea și ridicarea unor colete ușoare de la poștă.

4) Pregătirea mesei. Pregătim masa adaptată preferințelor persoanei dragi și o ajutăm la hrănire, conform indicațiilor dvs. sau ale acesteia, folosind alimentele cumpărate deja sau care se găsesc la domiciliu.

5) Vizite în oraș. Sprijinim un stil de viață activ însoțind persoana dragă în timpul unor activități în afara domiciliului, cum ar fi controalele medicale, plimbările în parc, vizitarea prietenilor, vizionarea unui spectacol, cumpărături pentru înnoirea garderobei sau mersul la cofetăria preferată.

6) Companie. Verificăm siguranța și starea generală a persoanei dragi, asigurându-vă că participă la activități plăcute și relaxante în compania unor oameni calzi calde care o tratează cu respect și atenție deosebită.

Cine sunt colaboratorii The Care Hub?

Majoritatea îngrijitorilor la domiciliu (partenerii The Care Hub) sunt preponderent persoane recent pensionate. Noi considerăm că acestea au o experiență de viață bogată, răbdare și respect deosebit față de persoanele în vârstă, dar și o dorință naturală de a purta de grijă altora.

Cum selectați îngrijitorii pentru bătrâni?

Îngrijitorii pentru bătrâni, ca parteneri ai noștri, trec printr-un proces atent de selecție, alcătuit din două interviuri, teste de empatie și personalitate, verificarea a două recomandări, a cazierului judiciar și a adeverinței medicale. În cadrul interviurilor, verificăm și atitudinea față de persoanele cu dizabilități, precum și dorința dumnealor de a oferi ajutor, în funcție de tipul de handicap (locomotor, intelectual, vizual, etc.) sau de gradele de handicap grav sau accentuat.

De asemenea, fiecare partener The Care Hub colaborează cu noi ca Persoană Fizică Autorizată, pentru a plăti taxele către stat și pentru că dorim ca întreaga activitate să fie desfășurată conform legii, atât pentru dumnealor, cât și pentru dvs.

Ce pregătire și experiență au persoanele care îngrijesc bătrânii?

Toți partenerii noștri trec printr-o etapă de formare în care învață despre valorile noastre, despre codul de etică și despre recomandările specifice fiecărei activități, astfel încât aceștia să poată oferi servicii de o calitate ridicată, cu profesionalism și dedicare. Participarea la un curs de prim-ajutor oferit de SMURD este obligatorie pentru toți partenerii noștri, înainte ca aceștia să înceapă vizitele la domiciliu.

Partenerii care oferă serviciile de igienă personală au absolvit cursuri de infirmerie, iar o bună parte dintre dumnealor au absolvit cursuri de îngrijitori la domiciliu.

Cum pot recomanda serviciile The Care Hub altor persoane?

Puteți îndruma pe cineva către serviciile noastre folosind pagina noastră de Facebook: www.facebook.com/thecarehub.ro/ sau accesând următoarea adresă: www.thecarehub.ro.

Dacă sunteți client The Care Hub, am aprecia mult dacă ați spune și altor persoane despre noi și despre partnerii noștri, prin Facebook reviews sau Google reviews.

Serviciile The Care Hub

Care sunt avantajele serviciilor The Care Hub?

- Rapiditate – Durează două minute să ne trimiteți o cerere de vizită, iar noi vom găsi partenerul potrivit în cel mult 48 de ore;

- Siguranță – Verificăm cu atenție fiecare partener pentru a ne asigura că alegem oameni de încredere, iar clienții noștri dau note partenerilor (între 1* și 5*) după fiecare vizită. Vă vom trimite profilul partenerului cerut de dvs., împreună cu numărul de vizite la care a participat și nota primită de acesta;

- Flexibilitate – Dvs. alegeți data, ora și durata unei vizite, în funcție de serviciile de care aveți nevoie. Puteți cere chiar și vizite de o oră, chiar dacă nu aveți nevoie de ajutor pe o perioadă mai mare și puteți alege același partener pentru vizitele dese. Totodată, puteți modifica sau anula gratuit orice vizită cu 48 de ore înainte de începerea acesteia;

- Onestitate – Vom plăti partenerii doar după ce ne asigurați că sunteți mulțumiți de calitatea serviciilor acestora, deoarece credem în lucrul bine făcut;

Cât costă serviciile oferite?

Pentru nevoi de îngrijire mai rare, prețul este de:

- 25 lei/oră – dacă nu doriți același partener (ex. vizite ocazionale);

- 30 lei/oră – dacă doriți același partener, de fiecare dată (ex. vizite săptămânale);

Pentru nevoi zilnice, aveți opțiunea de abonament pentru serviciile noastre de 40 de ore la 800 lei, cu rugămintea să folosiți cele 40 de ore în maximum 4 săptămâni (după această perioadă, orele incluse vor expira).

Care sunt termenii și condițiile pentru fiecare serviciu oferit?

- Cereți vizite de cel puțin o oră;

- Solicitați o vizită cu cel puțin 48 de ore înainte de începerea acesteia;

- Stabiliți dvs. data, ora și locul. Dacă data și ora sunt flexibile, spuneți-ne acest lucru;

- Gândiți-vă la timpul necesar vizitei. Partenerul nostru va acoperi cerințele în limita acestui timp;

- Plătiți vizita cu 48 de ore înainte de începerea ei, prin transfer bancar, pe baza facturii trimise de noi. Noi vom plăti partenerii după vizită.

Îngrijitorii The Care Hub

Cine va veni la persoana dragă când solicit o vizită?

Noi, The Care Hub, colaborăm cu oameni recent pensionați care îngrijesc bătrâni la domiciliu și facem acest lucru deoarece credem că priceperea și înțelepciunea oamenilor în vârstă ar trebui oferite, cu grijă și drag, întregii comunități.

Unii dintre partenerii noștri le poartă de grijă celor din jur în mod natural, fără să aibă nevoie de un curs de calificare. Dna. Mariana, de exemplu, are 63 de ani și a lucrat peste 30 de ani în industria producției și prelucrării. Este o fire disciplinată și dedicată, care poate face față multor provocări. Își dorește să rămână activă în continuare și să ia parte la activități prin care îi poate ajuta pe cei din jur. Ca experiență de îngrijire, dumneaei și-a ajutat rudele în momente dificile, dar și-a oferit sprijinul și altor persoane care nu făceau parte din familia sa.

Alte persoane își încep cariera urmând un curs de îngrijitor la domiciliu sau infirmier, înainte de a începe lucrul în acest domeniu. Dna. Liliana, de exemplu, are 61 de ani și a fost inginer timp de 30 de ani. În 2018, a absolvit un curs de infirmiere și a îngrijit bătrâni cu probleme de mobilitate sau de sănătate care s-au agravat în timp, activitate pe care a făcut-o și într-un cămin pentru vârstnici. Este o persoană diplomată, caldă, plăcută și răbdătoare.

Cum mă asigurați că vizita va fi făcută de cel mai potrivit partener?

Ne străduim să găsim partenerul potrivit pentru serviciile de care aveți nevoie pentru serviciul ales, în funcție de pregătirea și de experiența acestuia, dar luând în considerare și notele primite de la alți clienți, programul său și distanța față de adresa dumneavoastră.

Vă asigurăm că vom trimite doar partenerul pe care noi înșine l-am alege atunci când părinții sau bunicii noștri ar avea nevoie de îngrijire la domiciliu.

Cum mă pot asigura că partenerul va găsi adresa?

Vom trimite partenerului detaliile adresei menționate de dvs. Am fi recunoscători dacă, pe lângă numele și numărul străzii, ați completa și alte detalii care pot ajuta partenerul să găsească mai ușor locuința persoanei dragi (numărul blocului, etaj, apartament, număr interfon etc.).

Dacă aveți indicații specifice, le puteți comunica direct partenerului alocat (fie printr-un mesaj scris, fie apelându-l), înaintea vizitei. Veți primi numărul de telefon al partenerului la confirmarea vizitei.

Partenerul va primi numărul de telefon menționat de dvs. pentru a vă putea apela direct dacă e nevoie.

Pot alege același partener pentru vizitele următoare?

Bineînțeles, cu mult drag! Dacă preferați o anumită persoană pentru vizitele următoare, ne puteți comunica acest lucru și vom trimite doar același partener la vizitele viitoare.

Prețul unei ore de serviciu de îngrijire la domiciliu atunci când preferați aceeași persoană va fi de 30 lei pe oră (pentru oricare dintre serviciile cerute).

Pot lua legătura cu partenerul înaintea unei vizite?

Da, chiar vă încurajăm să comunicați toate detaliile necesare direct partenerului care urmează să facă serviciul pe care l-ați ales. Odată ce partenerul a acceptat vizita, veți primi numărul acestuia de telefon (iar partenerul va primi nr. dvs. de telefon) și veți putea lua legătura direct.

Vă rugăm să nu contactați direct partenerul pentru vizite următoare, ci să apelați la noi în acest scop. Doar astfel vă putem asigura că aspectele legale ale vizitelor (facturi, plăți etc.) sunt în regulă.